Autor Wiadomość
RotanosPL
PostWysłany: Pon 23:17, 31 Gru 2007

dodajmy to co było na poprzednim forum
Tocon
PostWysłany: Nie 9:36, 30 Gru 2007

mi to obojętne które będe wszystkie są fajne
RotanosPL
PostWysłany: Sob 21:45, 29 Gru 2007

ja też
Yuura
PostWysłany: Sob 21:36, 29 Gru 2007

jestem za tym i tym
Makashi
PostWysłany: Sob 21:35, 29 Gru 2007

trzeba to jeszcze przemyśleć.
Temariss
PostWysłany: Sob 21:33, 29 Gru 2007

No wiesz ja proponuje inny rodzaj sygny który znajduje się na moim RPG. Bo mi sie wydaje że to niepotrzebne oto wzór:

Imię:
Ranga:
Klan:
Pochodzenie:
Chakra:
G:(czyli złoto)
Broń:
Zwierze:
Umiejętności:
Broń:
Chakra:
*Aby mieć zwierze nie potrzebuje sie bycia z klanu Inuzuka. POnieważ isinieje umiejetnośc mowy ludziek dzieki czumu właściciel i kompan sie rozumiają(przynajmniej u mnie na forku)
tarzan
PostWysłany: Sob 18:22, 29 Gru 2007

ludzie wypowiedzccie sie bo przydało by se coś takiego według mnie
tarzan
PostWysłany: Pią 13:30, 28 Gru 2007

Witam moja propozycja jest to rozwój gry gdyż narazie niema statystyk proponuje dodać coś takiego

siła
wytrzymałość
kontrola chakry
ilość chakry
szybkość wykonywania pieczęci
szybkość
szybkość rzucania
inteligencja
celność(broń miotana)
celność(jutsu)
celność(bron biała)
Jutsu klanowe
Jutsu

oraz
Tajjutsu
Ninjutsu
Genjutsu


teraz opisze wszystko po mału

Siła - jest to bazowa siła powiekszenie jej skutkuje w silniejszych obrażeniach od technik tajjutsu

Wytrzymałość - jest to kondycja jak i również odpornośc na obrażenia podniesienie jej skutkuje w dalszych dystansach które można przebiec w misji oraz w mniejszego przejmowania sie obrazeniami(wiencej musisz oberwać by paść)

Kontrola Chakry - jak sama nazwa wskazuje jest to statystyka kontrolowania chakry im wyższy jest poziom tym mniej chakry sie zużyje podczas używania Jutsu oraz wieksza szansa że uda ci sie wykonać dane Jutsu(potrzebna wysoka do użycia zaawansowanych jutsu)

Ilość chakry - twoja ilość chakry im masz wiecej tym masz wiekszy arsenał dostępnych Jutsu jeśli twoja chakra podczas pojedynku spadnie do 0 niemożesz sie ruszać

Szybkość wykonywania pieczęci - jest to wytyczna z jaką szybkością można użyc danego jutsu np: gdy przeciwnik żuci kunai z 8 metrów a ma szybkość rzucania 7 podstawowa wartość szybkości kunai 4 Celność(broń miotana) 4 Wtedy jest to suma Szybkośći i celnośći podzielona przez odległość (7+4+4)/8 wynik musi być mniejszy niż szybkość wykonywania pieczeci żeby zdązyć wykonać pieczęć zanim trafi cie kunai

Szybkość - jest to bazowa szybkość (uniku i ataku w Tajjutsu)

Szybkość Rzucania - Jest to szybkość z jaką żuca sie brońmi

Inteligencja - Inteligencja służy przewidywaniu ruchów przeciwnika tak jak i zastawianiu pułapek by przeciwnik w nie wszedł im wyższa jest twoja inteligencja tym łątwiej przewidzisz co przeciwnik planuje oraz łatwiej znajdziesz i rozbrojisz pułapki

celność(broń miotana) - jest to celność broni miotanej im wyższa tym łatwiej trafić w cel

celność(jutsu) - Jest to celność twojego jutsu im wyższa tym łątwiej trafić w cel [(celność Jutsu + Szybkość wykonywania pieczęci) / odległość] musi być wyższe niż szybkość przeciwnika by go trafić

celność(bron biała) - Jest to celnośc ze wszystkich broni którymi walczysz a nie nimi żucasz zeby trafić w cel [(celność broń biała + szybkość)/odległość] musi być wieksza niż szybkość przeciwnika

Justu klanowe - jest to wyspecjalizowane u ciebie jutsu klanowe

Jutsu - jest to wyspecjalizowane u ciebie jutsu (naruto - kage bunshin no jutsu)

Tajjutsu - jest to twoja zdolność do walki bez broni im wyższa tym wieksze obrażenia przeciwinicy dostają gdy używasz jakiejś techniki z tego zakresu oraz trudniej jest uniknąć

Ninjutsu - jest to zdolność do walki przy użyciu Jutsu z tego zakresu im wyższa tym wieksze obrażenia przeciwinicy dostają gdy używasz jakiejś techniki z tego zakresu oraz trudniej jest uniknąć

Genjutsu - jest to zdolność do walki przy użyciu Jutsu z tego zakresu im wyższa tym wieksze obrażenia przeciwinicy dostają gdy używasz jakiejś techniki z tego zakresu oraz trudniej jest uniknąć

oceniajcie czy sie wam podoba potem dam przeliczniki wszystkie oraz podstawowe szybkośći każdej z broni
powodem dla którego to zrobiłem to rozwój bo bez sensu żeby było że ten kto trenuje dużo był np tak samo silny i szybki jak ten co leży se i wcina chipsy